Vi har fokus på den personlige service
Vi lægger stor vægt på at tilbyde en personlig service til vores kunder. Derfor sender vi ikke nye elektroder (pads) og batterier før udløbsdatoen – i stedet for kommer vi selv ud og afleverer dem til jer personligt. Hvis hjertestarteren er blevet brugt, så kommer vi også personligt ud og leverer nye elektroder til jer.
Kontakt os for rådgivning eller hjertestarter-service
Vi hører meget gerne fra jer, hvis I har brug for rådgivning, hvis I oplever problemer med jeres hjertestarter, eller hvis I kunne tænke jer at bestille et serviceeftersyn.
Nedenfor kan I finde en oversigt over, hvilke services der er med i vores forskellige serviceaftaler, så I kan få den helt rette serviceaftale, der dækker lige netop jeres behov.
I kan med fordel ringe til os på telefon +45 40 490 112, eller I kan skrive til vores e-mail kontakt@lobs.dk, hvis I har nogle spørgsmål, hvis I har brug for rådgivning, eller hvis I ønsker at bestille service og vedligeholdelse af en hjertestarter.