Spørgsmål & svar​

​Se spørgsmål og svar herunder.

Salgs- og leveringsbetingelser

​Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Liv og brand service. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem køber og Liv og brand service.

Priser:

Alle vores priser er i DKK og med og uden moms

​Betaling:

Bestilling

​Pr. faktura 8 dage netto - eller efter aftale. Det offentlige faktureres elektronisk efter oplyst EAN-nr. Vi anvender ikke fakturagebyr eller ekspeditionsgebyr. Vi tillader os dog at viderefakturere eventuelle leverandørgebyrer ved hjemtagelse af specialvarer. Dette vil dog blive oplyst. Leverede varer tilhører Liv og brand service indtil de er betalt.

​Ved manglende betaling:

Ved for sen betaling fremsendes rykkerskrivelse pålagt kr. 100,00 uanset fakturaens beløb. Herudover tillægges kompensationsgebyr, iht. gældende lovgivning på kr. 310,00. Fordringen overdrages herefter til inddrivelse hos advokat- og inkassobehandling, med deraf følgende yderligere omkostninger for købers regning. Der vil blive opkrævet morarente på 2% pr mdr. efter forfaldsdag

Endvidere forbeholder vi os ret til at annullere eventuelle opnåede specialrabatter.

​Levering:

Levering efter aftale. Vær opmærksom på, at service og levering til Jylland samt øerne, kan blive pålagt en ekstra omkostning på 3,5 kr pr. kørt kilometer fra København. Desuden vil levering/service ikke kunne ske fra dag til dag.

​Returnering:

Kun kurante varer i originalemballage tages retur og kun efter forudgående aftale inden for max 1 uge fra leveringsdagen. Omkostninger i forbindelse med returnering afholdes af køber. Specielt hjemtagne varer kan ikke returneres. For varer der returneres, forbeholder vi os ret til at fratrække returgebyr.

​Ved køb som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

​Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

​Tvist:

​Tvist mellem partnerne forgår efter Dansk lov og retsinstans

​Forbehold:

​Vi tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt.

Book et servicemøde

Vi bestræber os på at kontakte dig/jer
​inden for 24 timer.

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Lær at være på, når det gælder!

Hos Liv og brand service er vi med til at redde liv hver dag – og vi tilbyder de hjertestartere, vi ved giver størst chance for at genoplive ved hjertestop. Vi søger for at jeres førstehjælps udstyr er intakt.

Om firmaet

Vi lever op til Brancheforeningen for Hjertestarteres krav. Alle førstehjælpsinstruktører er også medlem af Forening af Selvstændige Førstehjælpsinstruktører.

Kontakt os

Gammel Køge Landevej 263, 2. th.,

2650 Hvidovre

Klik her for rutevejledning

Telefon: +45 40 490 112

E-mail: kontakt@lobs.dk

CVR: 40787321